Isnin, 19 Julai 2010

PROGRAM PEMBANGUNAN PMI UPSR 2010 PERINGKAT DAERAH SIPITANG

Penyampaian cenderakenangan oleh Pegawai Pelajaran Daerah Sipitang Encik Abdul Razak Hj. Abdul Karim kepada Ketua Pentadbir YSZPS Encik Zulkhairi Hj. Ismail sambil diperhatikan oleh YB Ahli Parlimen P. 178 Sipitang dan YB ADUN N. 28 Sindumin.

Penyampaian cenderekenangan daripada Ketua Pentadbir Yayasan Sabah Zon Pedalaman Selatan Encik Zulkhairi Hj. Ismai kepada YB Datuk Haji Sapawi Haji Ahmad, Ahli Parlimen P. 178 Sipitang.

Tetamu Vip


Sebahagian daripada para guru-guru dan murid-murid yang terlibat dengan program.




Sipitang - Kumpulan Yayasan Sabah dengan kerjasama Pejabat Pelajaran Daerah Sipitang telah mengadakan Program Pembangunan Intelek Minda Pelajar UPSR 2010 peringkat Daerah Sipitang bertempat di SK. Merintaman, Sipitang pada 10 Julai 2010. Program selama sehari ini berjalan lancar seperti yang dirancang dengan kerjasama yang erat daripada Pejabat Pelajaran Daerah Sipitang. Seramai 302 orang pelajar dari SK. Merintaman, SK. Pekan, SK. Padang Berampah dan SK. Kawang, Sipitang telah menghadiri program tersebut. Program yang bertujuan untuk menyediakaan para pelajar menghadapi UPSR pada tahun ini telah di tangguhkan dengan rasminya oleh YB Ahli Parlimen Sipitang. Turut hadir semasa upacara perasmian tersebut ialah Wakil Rakyat Sindumin YB Hj. Ahmad Hj. Bujang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan